Daryl Angel Wings Necklace

Daryl Dixon on the Walking Dead is such a Charmer… Daryl Dixon: “Look what he’s got.” [offers a Cigarette] Caesar Martinez: “Nah. I Prefer Menthols.” Daryl Dixon: “Douchebag!” Ha Ha! He Speaks his mind with no Bullshit! And these Angel Wings are Fashioned after the Wings on the Back of his Vest! Don’t be a Walker, when you could FLY!

via ThinkGeek

Walking Dead Daryl Dixon Angel Wings Necklace

Daryl Dixon: "Shut up." [Shoots Walker] LMAO! "Ain't gonna have your First Drink be no Damn Peach Schnapps!" You know what the Fans say "If Daryl Dies We Riot!" Ain't that the Truth? This Pendant is made out of Base Metal and comes on a 16.5" Black Leather Cord. It's Officially-Licensed AMC's The Walking Dead Merchandise. It's Large and really looks Good on both Men and Women. Now... [Daryl shows up on his Motorcycle just as the Zombie Herd is about to Catch Carol] Come on, I ain't got all Day! :) Go Bad Ass Daryl!

  • Fake Diamond Necklace

    LMAO! This Diamond Pendant is 25mm Wide… Do you know how BIG of a Carat Weight that would be if it were REAL? Only around 13 Carats… HA! That’s HUGE! But NOW, you can get that Mucho Grande Look…

    via Etsy

  • Scary Cat Charm

    HA! Cats really are Scaredy-Cats! They JUMP a Mile High when Spooked. And this Dangly Cat Charm looks just like that. A Cat, on High Alert, ready to Pounce, Attack, Run, Scratch, Hiss and Spit! Bah Ha Ha Ha!…

    via Etsy

  • Stephen King Dark Tower Tie Bar

    The Dark Tower is a Series of Books Written by Stephen King, which incorporates Themes from Multiple Genres, including Fantasy, Science Fantasy, Horror, and Western. It describes a “Gunslinger” and his Quest toward a Tower, the nature of which…

    via Amazon

  • Sexy Carrot Earrings

    HA! Those Carrots are really turning me on! LOL! Especially when they’re Sexy Carrots! These (forgive me, I’m Blushing) Carrots look just like a Sexy Lady with her Legs Crossed… Oh yeah, and a Leaf just where you need…

    via Etsy

  • Poe’s Raven Engagement Ring

    Edgar Allan Poe is one of my Favorite Authors of all time… “The Black Cat”, “The Pit and the Pendulum”, “The Tell-Tale Heart”, and “The Raven”, Poe was a Master at Dark, Gothic, Horror, just like this Ring! It’s…

    via Etsy

  • Sock Monkey Bead Charm

    This OHM Bead is Compatible with All Major Brand Bracelets, Necklaces, and Anklets (in other words: PANDORA!). It’s Cute, Cuddly, and will add some Humor to your Adorable Charm Bracelet. Cheers!

    via Amazon

Not responsible for content on external Internet sites. Prices could change at any time! Links may be Affiliate Links! Copyright © BuyThisBling.com


Disclaimer: The Information on this Website is provided for general reference purposes only. Any of the links on this site could be Affiliate links which I could make a commission on. My credibility is important, therefore I only endorse products I have personally purchased or used. The content on this Site is formulated from my own opinions and experience and is the copyright of www.BuyThisBling.com. No Content or Images from this Site may be downloaded, copied, republished, reproduced, stored, posted, transmitted, sold or distributed in any medium whatsoever, without the prior written permission of me, the copyright owner. This Site does not warrant, or accept responsibility or liability for, accuracy, completeness, omissions, errors or misleading statements of the content or for loss which may arise from reliance on this Site. BuyThisBling.com is a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for sites to earn advertising fees by advertising and linking to Amazon.com.